تهران سئو

آموزش سئو,آموزش سئو سایت,آموزش سئو و بهینه سازی سایت

تهران سئو

آموزش سئو,آموزش سئو سایت,آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سئو فقط صفحه اصلی است یا لندینگ پیجها؟

آنچه که بیش از هر چیز حائز اهمیت است چگونگی ایجاد این صفحات است. اینکه چگونه صفحات لندینگ را ایجاد کنیم و چه نکاتی را در ایجاد آنها رعایت کنیم که این صفحات بتوانند عملکرد موفقی در سئو  ما داشته باشند؟

اکثرا فقط برای صفحه اصلی خود سئو میکنند!!!!! و از صفحات دیگر سایت قافل میشوند

شما برای اینکه رتبه بندی کلیه صفحات را در موتورهای جستجو به دست آورید باید برای تک تک محتواهای خود را بهینه کنید

مهم ترین عناصر در صفحات لندینگ عنوان ها می باشند زیرا بیشتر از سایر نوشته های درون این صفحه خوانده شده و مورد توجه قرار می گیرند و در برقراری ارتباط موثر با کاربران بسیار تاثیر گذار هستند. در واقع عناوین و زیر عنوان ها هستند که تعیین می کنند کاربر ما بقی متن های موجود در صفحه را مطالعه می کند یا خیر.

یکی از فرمول هایی که برای ایجاد عناوین اصلی و زیر عنوان ها در بسیاری از وب سایت های موفق استفاده می شود به شرح زیر است: آیا می خواهید {مزیت اول}، {مزیت دوم}، {مزیت سوم} و ….؟ اگر پاسخ شما بله است {بخواهید کار مد نظر شما را انجام دهند}. خب برای روشن شدن این روش یک مثال برای شما می آوریم: “آیا می خواهید در کمتر از ۵ دقیقه نزدیک ترین فروشگاه لوازم خانگی در نزدیک ترین محل نسبت به خود را بیابید؟”

ارائه اسنادی برای جلب اعتماد در زیر فرم Opt-in شما می توانید اسناد و مدارکی برای جلب اعتماد مشتریان و بازدید کنندگان ارائه کنید که آنها را به این باور برساند که وب سایت شما و تجارت شما معتبر است. برای این کار شما می توانید در زیر فرم Opt-in اسنادی مثل گواهی نامه های کیفیت که از ارگان های مختلف دریافت نموده اید، تقدیر نامه های مختلفی که دریافت نموده اید، و هر گونه سند یا مدرک معتبری که دلیلی بر اعتبار تجارت شما باشد ارائه نمایید. علاوه بر این شما برای جلب اعتماد مشتریان می توانید از مشتریان خود بخواهید فایل های صوتی یا ویدیویی مبنی بر رضایت خود از خریدی که انجام داده اند برای شما ارسال نمایند و شما آنها را به عنوان یک فایل جامع در صفحات خود قرار دهید. علاوه بر این شما می توانید یک فرم نظرات مشتریان ایجاد کنید که در آن مشتریان بتوانند نظرات خود را با ذکر نام خودشان درباره محصولات شما ثبت نمایند.

منابع :

https://www.seomoz.ir/%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF.html

و

https://www.leadpages.net/blog/landing-page-seo-rank/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.