تهران سئو

آموزش سئو,آموزش سئو سایت,آموزش سئو و بهینه سازی سایت

تهران سئو

آموزش سئو,آموزش سئو سایت,آموزش سئو و بهینه سازی سایت

معرفی 10 ابزار برتر بررسی سئو

در مقاله قبل 5 ابزار کاربردی بررسی سئو سایت را همراه با لینک های آنها را معرفی کردیم در این مقاله نیز به معرفی 5 ابزار دیگر برای سئو و بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت و شما با استفاده از آموزش سئو و بهینه سازی میتوانید به راحتی سایت خود را بهینه کنید.

Woorank.1

این ابزار با استفاده بیش از 70 پارامتر، سئوسایت را بررسی می کند و اطلاعات و جزییات بسیاری را در اختیار کاربر قرار می دهد.با اجرای این برنامه اطلاعات با ارزش بسیاری با 8 عنوان از سئو سایتتان دریافت می کنید.اطلاعاتی که ابزارwoorank در اختیارتان قرار می دهند، عبارت است از:

سئو، فهرست لینک ها، کاربردی بودن ،سئو سایت در موبایل، تکنولوژی های مورد استفاده، میزان بازدید، کاربردی بودن، شبکه های اجتماعی را به شما نمایش می دهد.

سایت Woorank

Screaming Frog SEO Spider.2

این ابزار در دونسخه رایگان و پرداختی کار می کند.به کمک Screaming Frog SEO Spider می توانید مشکلات رایج سئو هر وب سایتی را به سرعت و بدون اتلاف وقت بیابید.چراکه تمام تنظیمات این ابزار بصورت اتوماتیک می باشد و مبتنی بر بستر جاوا است که به همین دلیل در هر بستری قابل استفاده است و به کاربر امکان می دهد از اطلاعات بدست آمده فایل اکسل و فایل با پسوند .csv تهیه کند و به راحتی بر روی دیگر ابزارهای مثل  Moz آپلود کند.

سایت Screaming Frog SEO Spider

Found’s SEO Audit Tool.3

ابزار Found’s SEO Audit Tool طراحی بسیار کاربر پسندی دارد و به کاربر کمک می کند مشکلات رایج بسیاری در مورد سئو سایت را بررسی و رفع کند. این بررسی ها شامل کلمات کلیدی، توضیحات متا، و نقشه XML و ... می باشد از نتایج حاصل از این برنامه را می توان بصورت فایل pdf خروجی گرفت.

سایت Found’s SEO Audit Tool

Remove’em.4

اگر در دام خرید بک لینک برای سایت خود افتاده اید و یا از سایت های اسپم بک لینک های نامعتبر دریافت می کنید، با استفاد از این ابزار می توانید این لینک ها را از سایت خود حذف کنید و همچنین به خزنده های گوگل اجازه ندهید محتواهای نامعتبر سایتتان را ایندکس کند.

سایت Google’s Link Disavow Tool

Varvy’s SEO Overview Tool.5

این ابزار که آخرین مورد از لیست ده تایی ابزاهای سئو می باشد ابزاری دقیق و رایگان برای بررسی سئو سایت از جنبه های مختلفی نظیر لینک ها، قدرت دامنه، سرعت سایت، صفحات اجتماعی و ...است که تمام این موارد را در چند لحظه بررسی کند و آمار دقیقی به کاربر می دهد.همچنین با استفاده از Varvy’s SEO Overview Tool می توانید طراحی UX سایت را بررسی کنید، که مشکلات احتمالی در طراحی گرافیکی را با علامت قرمز رنگ نشان دهد.

سایت Varvy’s SEO Overview Tool

معرفی 10 ابزار بررسی سئو به پایان رسید، کار با این ابزارها دشوار نیست و نیاز به دانشی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت وکمی اطلاعات در زمینه زبان html  دارد اگر به دنبال آموزش های ابزار سئو هستید می توانید بلاگ های آینده سروش پرداز را دنبال کنید در بلاگ های آموزشی و بهینه سازی سروش پرداز می توانید طریقه کار کردن با این ابزار را یاد بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.